مهرسازی نوین کجاست؟

مهرسازی نوین واقع در تهران، لویزان، خیابان فرشادی، کوچه حسین رضایی، پلاک6 در محیطی کاملا کارگاهی با داشتن دستگاه های مجهز مهرسازی و طراحی، به صورت شبانه روزی و همیشه آنلاین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در هر نقطه ی کشور عزیزمان ایران می باشد. با توجه به آنلاین بودن و شبانه روزی بودن مهرسازی و چاپ نوین، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید سفارشات مهرسازی و طراحی  خود را به ما بسپارید تا ما با دقت و وسواس سفارش مهر سایر خدمات چاپی را انجام دهیم.

با توجه به وجود تکنولوژی اینترنت و خدمات انتقالات اینترنت و حمل و نقل سفارشات مهرسازی و چاپ شما در کوتاه ترین زمان ممکن در هر نقطه ای از کشور، به راحتی برایتان ارسال میگردد. از همراهی و حسن انتخاب شما مشتری گرامی سپاسگزاریم امیدواریم بتوانیم سفارشات مهرسازی و چاپ شما عزیزان را با بهترین کیفیت انجام داده و رضایت شما عزیزان برای ما بزرگترین سود و پاداش است.مدیریت مهرسازی نوین همواره به فکر نیاز مشتریان بوده و از ایده های جدید استقبال میکند.قبل از ثبت سفارشات خود تنها کافی است صفحه قوانین و مقررات ما را بخوانید.

یکی دیگر از خدمات جدید مهرسازی و چاپ نوین، طراحی کاملا آنلاین می باشد.مشتری حین طراحی به راحتی میتواند طراحی را مشاهده و روی آن اعمال نظر کند.کافیست نرم افزارAnyDesk را از اینجا دانلود کنید سپس تماس بگیرید وکد ورود را دریافت کنید و به صورت آنلاین طراحی خود را مشاهده و اعمال نظر کنید و یا میتوانید برای مشاهده ویدیویی طرح و ارتباط  صوتی و تصویری در قسمت واتس آپ رفته و درخواست ویدیو کال کنید.
همچنین شما میتوانید ما را در صفحات زیر دنبال کنید .کافی است تنها بر روی سایت مربوطه کلیک نمایید.
سایت کی کجاس                     سایت کتاب اول

طراحی آنلاین مهرسازی نوین

طراحی آنلاین مهرسازی نوین

اطلاعات تماس

پاسداران، لویزان، خیابان شهید فرشادی، کوچه حسن رضایی، پلاک6
021-22981796 / 021-22967306
0920-3059797 / 0912-5854946

    مهر چوبی تماس با ما مهرسازی نوین
    فهرست
    error: Content is protected !!
    تماس با ما